Ερώτηση: Γιατί, όταν πιέζετε το γκάζι, αυξάνεται η ισχύς που παράγεται από έναν κινητήρα Diesel:

  • 1) Γιατί ανοίγει περισσότερο η βαλβίδα εισαγωγής.
    2) Γιατί φθάνει περισσότερη ποσότητα πετρελαίου στους εγχυτήρες καυσίμου.
    3) Γιατί φθάνει στα μπουζί ρεύμα μεγαλύτερης εντάσεως.

Ερώτηση: Ποιο το ανώτατο όριο ταχύτητας λεωφορείων με ελαφρό ρυμουλκούμενο, εκτός κατοικημένων περιοχών, αν αυτό δεν καθορίζεται με ειδικές πινακίδες:

  • 1) 70 km/h.
    2) 80 km/h.
    3) 90 km/h.

Ερώτηση: Το μέγιστο βάρος ενός τριαξονικού αρθρωτού λεωφορείου που εκτελεί εθνικές μεταφορές, είναι:

  • 1) 28.000 kg.
    2) 29.000 kg.
    3) 32.000 kg.

Ερώτηση: Ποια είναι η κανονική κυκλοφορία του νερού στο σύστημα ψύξεως:

  • 1) Ψυγείο-υδροχιτώνια-υδραντλία-θερμοστάτης-ψυγείο.
    2) Ψυγείο-θερμοστάτης-υδροχιτώνια-υδραντλία-ψυγείο.
    3) Ψυγείο-υδραντλία-υδροχιτώνια-θερμοστάτης-ψυγείο.

Ερώτηση: Σε περίπτωση βλάβης της συσκευής του ταχογράφου, ποια υποχρέωση έχει ο οδηγός του αυτοκινήτου:

  • 1) Να ειδοποιήσει τον ιδιοκτήτη του οχήματος.
    2) Να φροντίσει για την ταχεία επισκευή της, αναφέροντας το γεγονός στην πλησιέστερη αστυνομική αρχή.
    3) Να επισκευάσει τη συσκευή, όταν μπορέσει.

Ερώτηση: Το διοξείδιο του θείου (SO2) είναι ρύπος που περιέχεται στα προϊόντα καύσεως ενός:

  • 1) Βενζινοκίνητου αυτοκινήτου.
    2) Πετρελαιοκίνητου αυτοκινήτου.
    3) Υγραεριοκίνητου αυτοκινήτου.

Ερώτηση: Αν ένα σχολικό λεωφορείο κινείται σε οδόστρωμα με δύο λωρίδες κυκλοφορίας και έχει σταματήσει για την επιβίβαση ή αποβίβαση μαθητών, τι πρέπει να κάνουν οι οδηγοί των κινουμένων στην ίδια κατεύθυνση οχημάτων:

  • 1) Να μειώσουν ταχύτητα και να προσπεράσουν με προσοχή το σχολικό λεωφορείο.
    2) Να κινούνται με ταχύτητα μέχρι το ανώτερο όριο (50 km/h) και να προσπεράσουν το σχολικό λεωφορείο με προσοχή.
    3) Να σταματήσουν και να περιμένουν να επιβιβασθούν ή να αποβιβασθούν όλοι οι μαθητές και, αφού ξεκινήσει το σχολικό λεωφορείο, να συνεχίσουν την πορεία τους.

Ερώτηση: Επειδή τα λεωφορεία, όταν είναι σταθμευμένα εντός κατοικημένων περιοχών, προεξέχουν από τα υπόλοιπα οχήματα και παρακωλύουν την ορατότητα των πεζών, πρέπει να αποφεύγεται η στάθμευση στις οδούς:

  • 1) Ναι.
    2) Όχι.

Ερώτηση: Σε στροφόμετρο λεωφορείου, που υπάρχουν χρωματισμένες κλίμακες με κίτρινο, πράσινο, κόκκινο χρώμα, σε ποια κλίμακα πρέπει να είναι ο δείκτης, για να έχετε καλή απόδοση του κινητήρα και περιορισμένη κατανάλωση καυσίμου:

  • 1) Στην κίτρινη.
    2) Στην πράσινη.
    3) Στην κόκκινη.

Ερώτηση: Ποια είναι η σημασία του σήματος αυτού:


  • 1) Υποχρεωτική παραχώρηση προτεραιότητας.
    2) Οδός προτεραιότητας.
    3) Τέλος οδού προτεραιότητας.